Teoriprovet...

...klarade jag! Och det med råge, fick ett enda fel och man får ha tio fel för att bli godkänd. Det där pluggandet visade sig vara värt det. Lättnaden över att ha det gjort är helt otrolig.
 
Men för att förtydliga: jag har alltså bara klarat teorin än, någon riktig jägarexamen har jag inte förrän skyttet är klart framme i maj. Men med tanke på hur stor (och krävande) del teorin är känns det som om det värsta är avklarat!
 
Mitt splirrans nya jägarbevis!
 
Under kategorin Vanliga funderingar hittar ni info om hur själva teoriprovet gick till.

Kommentarer
Postat av: johan

grattis!!!!!
du är verkligen värd jägarbeviset, skyttet klarar du säkert.

Svar: Man tackar! Vi får hoppas på det bästa helt enkelt :)
jaktnewbie.blogg.se

2013-03-11 @ 21:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0