Om Nathalie

 

Jag heter Nathalie Ahlin, är 18 år och går tredje året på samhäll ekonomi på gymnasiet här i Falköping. Ända sedan jag var liten har min pappa varit engagerad i jakt, så jakten har alltid funnits omkring mig. Jag älskar att vara i skogen, trots att det aldrig blir av. Älgstek, kantarellsås och potatis, finns det något godare? Förra hösten följde jag med till skjutbanan i Skövde där jag sköt både kula och hagel för första gången i mitt liv. Det var mycket roligare än jag trodde och gav dessutom mersmak.

Bloggande däremot har jag noll erfarenhet av. Det är där Minna kommer in i bilden, hon är riktigt duktig på det så det ansvarar hon för!

Varför startade vi bloggen?
När jag bestämde mig för att ta jägarexamen tyckte jag att det var lite svårt att hitta information om vart man skulle vända sig och vad som egentligen händer i en sån här kurs. Lika bra att ta tag i problemet själv, men hur gör man det på bästa sätt, speciellt om man vill nå folk i vår egen ålder? Genom en blogg såklart! Ett roligt, flexibelt och lite personligare sätt att nå ut.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Lycka till!
Kul och givande att Du utvecklar något som gav Dej mersmak :)

Hälsn. fr Din systers vän//Lisa

Svar: Tackar! Hoppas vi kan inspirera andra att göra samma sak :)/Nathalie
jaktnewbie.blogg.se

2012-10-02 @ 09:47:28
Postat av: Henrik

Tack för bra information! Kommer garanterat hjälpa mig inför uppskjutningen till helgen.

/Henrik

Svar: Vad roligt att du tyckte så! Hoppas uppskjutning har gått bra nu. :)
jaktnewbie.blogg.se

2013-08-09 @ 22:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0